چهارشنبه ٢٥ مهر ١٣٩٧ - 
1 2
 
السلام عليك يااباصالح المهدى (عج) افسوس چه کوتاه است فاصله غدیر تا عاشورا بالا رفتن دست پدر تا پایین آمدن سر پسر...تسلیت آقا تسلیت
منو اصلی
 
 

 

* مدیر امور اداری

جناب آقای ابراهیم احراری

متولد:1345

فارغ التحصیل:  مدیریت دولتی

 

سابقه شغلی:

1:حسابدار در مرکز اختر از تاریخ 71/01/26 لغایت 74/06/01

2:کارشناس امور اداری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاریخ 74/06/01 لغایت 76/05/01

3:حسابدار در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاریخ 76/05/01 لغایت 77/02/03

4:رئیس اداره رفاه و امور تعاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاریخ 77/02/31 لغایت 83/10/01

5:رئیس اداره کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاریخ 83/10/01 لغایت 84/09/01

6:رئیس اداره استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاریخ 76/12/01 لغایت 85/01/22

7:معاون مدیر کل پشتیبانی بودجه و منابع انسانی وزارت رفاه در سال 1385

8:مدیر ستاد حج عمره دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از سال 1384 لغایت 1385

9:مشاور اداری و مالی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ازسال 1385 لغایت 1389

10:کارشناس مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از سال 1383 لغایت اوایل سال 1393

11:معاون مدیر خدمات پشتیبانی از آذر ماه سال 1384  تاکنون

12:مدیر امور اداری دانشکده دندانپزشکی از اردیبهشت سال 1394 تاکنون

 


شرح وظایف :

1- نظارت بر حسن اجرای قوانین، آیین نامه ها و دستورالعملها ؛

2- پیش بینی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و برآورد تجهیزات ، لوازم و ابزار لازم در سطح قسمتهای تحت سرپرستی؛؛

3- اقدام در مورد مکاتبات واحد محل خدمتی با مراجع و سایر موسسات و نیز حضور در مراجع و محاکم اداری و قضایی به عنوان نماینده واحد محل خدمت در حدود اختیارات تفویضی؛

4- نظارت و سرپرستی قسمتهای اداری ( دبیرخانه ، کارگزینی، خدمات ، انبار ، تدارکات ، امور قراردادها ، امور رفاهی . . . ) حسب مورد؛

5- نظارت بر ارزشیابی و عملکرد کارکنان تحت سرپرستی به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده ، تهیه گزارش از فعالیتها ، پیشرفتها و مشکلات جهت سرپرست مربوطه ؛

6- برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی بین بخشی در سایر قسمتهای محل خدمت ؛

7- ارتقاء سطح معلومات اداری از طریق طی دوره های اموزش شغلی و برنامه های نرم افزاری؛

8- انجام کلیه اموری که درحدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می شود ؛

9- تشکیل کمیته طبقه بندی مشاغل جهت دور احکام تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و احتساب سابقه ، انتصاب و تغییر عنوان؛

10- نظارت بر امور مربوط به انعقاد قراردادهای دانشکده و شرکت در جلسات ؛

11- نظارت بر امور مربوط به حضور و غیاب کلیه کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی ( رسمی ، پیمانی، قراردادی و . . . ) ؛

12- نظارت بر انجام بموقع کلیه مکاتبات دبیرخانه ؛

13- نظارت بر جذب و ترخیص نیروهای طرحی و پیگیری در خصوص افزایش تعداد نیروهای طرحی؛

14- نظارت بر صدور به موقع کلیه احکام کارکنان؛

15- فعالیت در حوزه تحول اداری و تشکیل کمیته مربوطه ؛

16- امضاء مکاتبات و نامه های اداری تفویض اختیارشده از سوی معاون اداری مالی دانشکده ؛

17- نظارت بر حسن انجام کار خدمات دانشکده .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس : تهران - بزرگراه شهید چمران خیابان یــمن - خیابان شهید اعــرابی جنب بیمارستان آیت الله طالقانی

تلفن : 23871 - 021
پست الکترونیک : info@sbmu.ac.ir
 
 
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.