آثار علمی اساتید

 

  • تاریخ انتشار : 1400/07/26 - 11:29
  • بازدید : 76
  • تعداد بازدیدکننده : 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

کتاب توده های گردن ارزیابی تشخیص و درمان توسط عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر شد

کتاب توده های گردن ( ارزیابی تشخیص و درمان) توسط دکتر حامد مرتضوی استاد گروه بیماری های دهان، فک وصورت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر سید شروین شفیعی، دکتر بهراد رهبانی نوبر و دکتر حمیدرضا مسلمی تالیف و گرداوری شده و توسط اتشارات رویان پژوه به چاپ رسیده است.

 

کتاب توده های گردن؛ ارزیابی، تشخیص و درمان» توسط دکتر حامد مرتضوی، استاد گروه بیماری های دهان، فک و صورت، دکتر بهراد رهبانی نوبر دندانپزشک، دکتر شروین شفیعی و دکتر حمیدرضا مسلمی دستیار تخصصی جراحی دهان، فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تالیف و منتشر شد.

به گفته مولف : دراین کتاب که علاوه بر دندانپرشکان و دانشجویان دندانپزشکی،  سایر همکاران شاخه علوم پزشکی از جمله پزشکان و متخصصین رشته های مختلف بویژه متخصصین گوش،حلق و بینی نیز میتوانند از محتوای آن بهره مند شوند، به انواع بیماریهایی که قالب توده ای در گردن تظاهر می یابند اشاره شده است و با رویکردی کاربردی و کلینیکی اطلاعات مربوط به این ضایعات معرفی و دسته بندی شده اند.

لازم به ذکر است که این مجموعه، مشتمل بر فصولی ازجمله آناتومی گردن، معاینه بالینی گردن، انواع روشهای تصویربرداری گردن، تقسیم بندی کلینیکی توده های گردن و در نهایت نحوه مدیریت و درمان آن است.

شاید بتوان گفت این کتاب اولین نمونه ایست که به طور مستقل به بررسی این سرفصل( توده های گردن) می پردازد و نویسندگان امیدوارند که این مجموعه مورد توجه خوانندگان محترم قرارگیرد و استفاده عملی و کاربردی از آن صورت پذیرد.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,آرشیو,آثار علمی,تالیف
  • گروه خبری : 109115
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب