مدیر امور اداری
آقای مهدی فلاحی
شرح وظایف : 1- نظارت بر حسن اجرای قوانین، آیین نامه ها و دستورالعملها ؛ 2- پیش بینی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و برآورد تجهیزات ، لوازم و ابزار لازم در سطح قسمتهای تحت سرپرستی؛؛ 3- اقدام در مورد مکاتبات واحد محل خدمتی با مراجع و سایر موسسات و نیز حضور در مراجع و محاکم اداری و قضایی به عنوان نماینده واحد محل خدمت در حدود اختیارات تفویضی؛ 4- نظارت و سرپرستی قسمتهای اداری ( دبیرخانه ، کارگزینی، خدمات ، انبار ، تدارکات ، امور قراردادها ، امور رفاهی . . . ) حسب مورد؛ 5- نظارت بر ارزشیابی و عملکرد کارکنان تحت سرپرستی به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده ، تهیه گزارش از فعالیتها ، پیشرفتها و مشکلات جهت سرپرست مربوطه ؛ 6- برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی بین بخشی در سایر قسمتهای محل خدمت ؛ 7- ارتقاء سطح معلومات اداری از طریق طی دوره های اموزش شغلی و برنامه های نرم افزاری؛ 8- انجام کلیه اموری که درحدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می شود ؛ 9- تشکیل کمیته طبقه بندی مشاغل جهت دور احکام تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و احتساب سابقه ، انتصاب و تغییر عنوان؛ 10- نظارت بر امور مربوط به انعقاد قراردادهای دانشکده و شرکت در جلسات ؛ 11- نظارت بر امور مربوط به حضور و غیاب کلیه کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی ( رسمی ، پیمانی، قراردادی و . . . ) ؛ 12- نظارت بر انجام بموقع کلیه مکاتبات دبیرخانه ؛ 13- نظارت بر جذب و ترخیص نیروهای طرحی و پیگیری در خصوص افزایش تعداد نیروهای طرحی؛ 14- نظارت بر صدور به موقع کلیه احکام کارکنان؛ 15- فعالیت در حوزه تحول اداری و تشکیل کمیته مربوطه ؛ 16- امضاء مکاتبات و نامه های اداری تفویض اختیارشده از سوی معاون اداری مالی دانشکده ؛ 17- نظارت بر حسن انجام کار خدمات دانشکده . شماره تلفن مستقیم:02122413895 داخلی:115 |