• تاریخ انتشار : 1398/07/09 - 11:03
  • بازدید : 591
  • تعداد بازدیدکننده : 33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

برگزاری مراسم معارفه دستیاران ورودی جدید دانشکده دندانپزشکی

مراسم معارفه دستیاران ورودی جدید دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی با حضور هیئت رئیسه ، اساتید و دستیاران مورخ 8 مهرماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار گردید.

 مراسم معارفه دستیاران ورودی جدیددانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

مراسم معارفه دستیاران ورودی جدید دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی با حضور هیئت رئیسه ، اساتید و دستیاران مورخ 8 مهرماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر دالبند رئیس دانشکده ضمن خیرمقدم به دستیاران جدید بیان کرد : شما وارد مرحله ای شده اید که سرنوشت حرفه ای تان تعیین میگردد لذا با سخت کوشی این دوره را به خوبی به پایان برسانید.

ایشان با عنوان اینکه ورود به بهترین دانشگاه ، بار مسئولیت دستیاران را سنگین تر میکند ، دوره دستیاری را علاوه بر یادگیری رشته خاص دندانپزشکی فرصتی برای بالندگی در آن رشته نیز دانست.

وی تربیت نیروی متخصص و اساتید آینده را از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برشمرد و اظهار امیدواری کرد دستیاران با فراهم آمدن امکانات ، حداکثر بهره وری از این فرصت همه جانبه را داشته باشند .

رئیس دانشکده با اشاره به یاد و خاطره سالهای قبل فرزندان ایران ، برای حفظ خاک این مرز و بوم ، هرایرانی را مرد روزهای سخت دانست و ضمن آرزوی توفیق برای دستیاران ، گفت : دوره دستیاری دوره تمام وقت است و برای رسیدن به موفقیت ، تلاش بسیار می طلبد.

دکتر دالبند درادامه از گروه های برتر قبولی بورد سال جاری با اشاره به تداوم کسب رتبه برتر گروه جراحی دهان ،فک و صورت از گروه های اندو ، اطفال و پریو  به دلیل کسب رتبه برتر تقدیرکرد.

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری جهت کسب رتبه های بهتر برای سایر گروه ها ، خواستار برنامه ریزی دقیق گروه ها در بورد سال آتی شد.

در ادامه جلسه دکتر تبریزی معاون تخصصی و تحصیلات تکمیلی دانشکده با اشاره به آمار رتبه قبولی بورد در سالهای قبل، انتظارات قطب دندانپزشکی کشور از دستیاران را بالا دانست و اظهار امیدواری کرد قبولی بورد در همه گروهها به 100 درصد برسد.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه ای، آن را مهترین معیار در رتبه بندی دستیاران برای ارتقاء دانست و نمرات آموزشی و پژوهشی را در رتبه های بعدی عنوان نمود.

ایشان آیین نامه انظباطی ، دستورالعمل های آموزشی و قوانین کار را برای دستیاران توضیح داد.

در ادامه دکتر بهنیا استاد پیشکسوت و مدیرگروه جراحی دهان ، فک و صورت نیز رعایت نظم و اخلاق پزشکی را مهمترین دغدغه دستیاران دانست و گفت : آینده کشور در گرو اخلاق حرفه ای افراد است .

وی در پایان به دستیاران توصیه کرد : جهت مطرح کردن مسائل و مشکلات دوران دستیاری با مدیران گروه در ارتباط باشند و به دور از حاشیه ها در کمال آرامش به تحصیل علم و تجربه بپردازند.

  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 83368
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب