• تاریخ انتشار : 1399/03/21 - 10:56
  • بازدید : 440
  • تعداد بازدیدکننده : 86
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده¬های نوآورانه آموزش علوم پزشکی

بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده­های نوآورانه آموزش علوم پزشکی در روزهای بیستم تا بیست و سوم تیر ماه ۱۳۹۹ و به صورت کاملا مجازی با شعار «همایشی مطلقا مجازی در هنگامه همه گیری کرونا» برگزارمی شود.

به دنبال وقوع همه گیری کرونا و به تعویق افتادن همایش بیست و یکم به تیر ماه و با عنایت به تداوم شرایط ویژه پساکرونا، رایزنی­های متعددی در سطوح مختلف برای اتخاذ بهترین تصمیم در خصوص نحوه برگزاری این همایش صورت گرفت.

مسلما بهترین گزینه، برگزاری همایش به صورت حضوری و مشابه سنوات قبل بود که با توجه به شرایط موجود امکان پذیر نیست. پس از بررسی­های همه جانبه و در نظر گرفتن حالات مختلف، و رایزنی با کمیته علمی همایش، تصمیم بر این شد که بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده­های نوآورانه آموزش علوم پزشکی در روزهای بیستم تا بیست و سوم تیر ماه ۱۳۹۹و به صورت کاملا مجازی با شعار «همایشی مطلقا مجازی در هنگامه همه گیری کرونا» برگزار شود.

در این چارچوب برنامه همایش در یک نمای کلی به شکل زیر خواهد بود:

جمعه ۲۰ تیر ماه: سیزدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری

شنبه ۲۱ تیر ماه: کارگاه­های پیش از همایش + مراسم افتتاحیه همایش و اختتامیه جشنواره شهید مطهری

یکشنبه ۲۲ تیر ماه: همایش کشوری و جشنواره ایده­های نوآورانه

دوشنبه ۲۳ تیر ماه: همایش کشوری+ اختتامیه همایش و جشنواره ایده­های نوآورانه

بدین ترتیب کلیه رویدادهای همایش بدون هیچ گونه سفر شرکت کنندگان یا ارایه کنندگان به تهران و صرفا از طریق مجازی برگزار می­شود.

به بیان دیگر هر کدام از شرکت کنندگان پس از انجام ثبت نام شرکت در همایش(registration)  و صرفا با اتصال به سامانه همایش می­توانند از برنامه­های مختلف آن بهره مند شوند.

کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص نحوه برگزاری رویدادهای مختلف در سایت همایش ، در  این آدرس بارگذاری شده است

  • گروه خبری : آرشیو,معاونت آموزشی
  • گروه خبری : 92981
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب