• تاریخ انتشار : 1400/11/30 - 16:38
  • بازدید : 40
  • تعداد بازدیدکننده : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

مروز شنبه سی ام بهمن ماه مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده دندانپزشکی با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع ،معاون تحقیقات و فناوری ،مشاور رییس دانشگاه ،مدیر کل حراست، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه ومدیران گروه و اعضای هیات علمی دانشکده در تالار ریاست دانشکده برگزار شد

امروز شنبه سی ام بهمن ماه مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده دندانپزشکی با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع ،معاون تحقیقات و فناوری ،مشاور رییس دانشگاه ،مدیر کل حراست، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه ، مدیران گروه و اعضای هیات علمی دانشکده در تالار ریاست دانشکده برگزار شد.

دکتر سورنا وهبی رییس دانشکده دندانپزشکی در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد رییس دانشگاه برای واگذاری این مسئولیت، خدمت در دانشگاه و تلاش برای ارتقای سلامت را مایه افتخار دانست.

 رییس دانشکده دندانپزشکی برای دکتر دالبند آرزوی توفیق کرد و ازتلاشها و اقدامات ارزشمند وی درراستای پیشرفت و ارتقا دانشکده دندانپزشکی قدردانی و برای وی در تمامی مراحل زندگی آرزوی توفیق کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های آتی خود خواستار همکاری جمعی و همراهی برای پیشبرد اهداف مترقی دانشکده دندانپزشکی شد.

وی گفت: راه پیش رو جز با همراهی، همدلی و همکاری مجموعه دانشکده دندانپزشکی به جایی نخواهد رسید.

دکتر دالبند نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات دانشکده دندانپزشکی که در دوران مسولیت وی انجام شد، به تشریح این فعالیت ها پرداخت.

وی با بیان این که دانشکده دندانپزشکی یکی از برجسته ترین دانشکده های دندانپزشکی کشور است، توضیحاتی در باره نحوه  تخصیص اعتبار، نحوه جذب اعضای هیئت علمی، عملکرد دانشکده دندانپزشکی در سالهای اخیر، اهمیت به روز رسانی آموزش ها و تغییر در کوریکولوم ها ارایه داد.     

دکتر دالبند در ادامه برای دکتر وهبی در مسئولیت محوله آرزوی توفیق کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، این مراسم که با حضور دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر حائری و جمعی از مسئولان برگزار شد با اهدای لوح و هدایایی از زحمات دکتر دالبند در دوران تصدی مسئولیت تقدیر و حکم دکتر وهبی نیز قرائت و به وی اعطا شد.

 

 
 
 
 
 
  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 113808
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب