• تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 14:17
  • بازدید : 1097
  • تعداد بازدیدکننده : 25
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

مراسم معارفه دانشجویان جدید ورودی بهمن98 برگزار گردید

جلسه معارفه دانشجویان ورودی بهمن98 با حضور دکتر محسن دالبند رئیس دانشکده ، دکتر زهره آهنگری معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ، دکتر شاهین کسرایی معاون آموزشی دانشکده ، کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه و اساتید مشاور دانشجویان در روز شنبه 19 بهمن ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

جلسه معارفه دانشجویان ورودی بهمن98 با حضور دکتر محسن دالبند رئیس دانشکده ، دکتر زهره آهنگری معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده ، دکتر شاهین کسرایی معاون آموزشی دانشکده ، حجت الاسلام قدیری نماینده نهاد رهبری ، کارشناسان مرکز مشاوره دانشگاه و اساتید مشاور دانشجویان در روز شنبه 19 بهمن ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

دکتر دالبند ضمن خوشامدگویی ، تلاش دانشجویان را برای ورود به این دانشکده ارزشمند دانست و گفت ; امیدوارم دانشجویان با کوشش به مدارج بالای علمی و مدیریتی دست یابند ، ایشان ضمن توجه ویژه به  به کارهای علمی و درسی ، انجام فعالیت های ورزشی در کنار تحصیل را برای دانشجویان بسیار مهم دانست.

دکتر کسرایی نیز با بیان اینکه تحصیل زیر نظر اساتید برجسته این دانشکده ، اشتغال در نظام سلامت کشور و خدمت رسانی متعالی به مردم را تضمین می کند ، به معرفی قسمت های مختلف معاونت آموزشی ، جهت آشنایی دانشجویان پرداخت .

معاون آموزشی دانشکده در مورد مقررات آموزشی و مسائلی که ممکن است دانشجویان با آن مواجه شوند ، مواردی را مبسوط عنوان نمود.

دکتر آهنگری اهمیت رعایت اخلاق حرفه ای در رشته دندانپزشکی  ، رعایت مقررات دانشکده ، داشتن پوشش مناسب، دقت در دوست یابی در محیط دانشکده و حفظ ارزش رشته دندانپزشکی تأکید داشت.

معاون دانشجویی ، فرهنگی ارتباط و تعامل خوب با مردم را یکی از شرایط موفقیت در دندانپزشکی عنوان کرد .

وی در ادامه افزود : توانایی های دانشجویان در زمینه های مختلف از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی مورد استقبال قرار می گیرد و ضمن معرفی سایت ، فعالیت و امکانات فرهنگی دانشکده ، گفت : معاونت دانشجویی آماده ارائه هر گونه کمک و راهنمایی به دانشجویان می باشد.

در ادامه برنامه مریم طهرانی  کارشناس مرکز مشاوره  به معرفی خدمات مرکز مشاوره و در خصوص مشکلات دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و خوابگاه به ارائه توضیحاتی پرداخت و عنوان کرد که کارشناس مرکز مشاوره در دانشکده ، آماده ارائه خدمات به دانشجویان می باشد.

 و نماینده تشکل های بسیج دانشجویی، شورای صنفی و کانون دلخند به شرح فعالیت های خود پرداختند.

 گفتنی است جهت ایجاد نشاط در مراسم ، مسابقاتی برگزار شد و دانشجویان نیز به معرفی خود پرداختند.


 

 

  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 88570
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب