• تاریخ انتشار : 1400/12/09 - 08:12
  • بازدید : 50
  • تعداد بازدیدکننده : 50
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

نشست پایان سال دکتر زالی با روسای دانشکدهها، مدیران گروههای آموزشی علوم پایه و بالینی دانشگاه

دکتر زالی از اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی مبنی بر جذب نخبگان خبر داد و گفت: جذب نخبگان با هدف توسعه آموزش و پژوهش در دستور کار است.

 

دکتر زالی از اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی مبنی بر جذب نخبگان خبر داد و گفت: جذب نخبگان با هدف توسعه آموزش و پژوهش در دستور کار است.

 دکتر علیرضا زالی عصر امروز در نشست پایان سال با روسای دانشکده ها، مدیران گروههای آموزشی علوم پایه و بالینی دانشگاه، از زحمات بی شائبه آنان در سال ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

وی افزود: با همت بلند مدیران، اعضای گروهها و روسای دانشکده ها در سالی که گذشت شاهد توفیقات فراوانی در عرصه فناوری، تحقیقات، بهداشت، درمان و آموزش در دانشگاه بوده ایم.

رییس دانشگاه دستاورهای سترگ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه های مختلف یادآور شد و خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم با همت بلند اساتید، کارکنان و فراگیران دانشگاه، سال آینده نیز همچنان مسیر پیشرفت را  با هدف ارتقای سلامت عمومی با قوت ادامه دهیم.

دکتر زالی از تدوین نقشه راه در قالب سند تحول راهبردی دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: این سند راهبردی با حضور فعال ۳۵۰ کارشناس زبده تدوین و اجرایی شده است.

برگزاری مراسم اولین جشنواره دانشگاه بهره ور و سومین بیمارستان بهره ور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در روزهای آتی از دیگر مواردی بود که دکتر زالی به آن اشاره کرد.

رییس دانشگاه در ادامه ایجاد سازو کارهایی با هدف افزایش توانمندی اعضای هیئت علمی، پیشرفت در حوزه تحقیقات و فناوری، تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم با نگاه فن آور محور و جذب نخبگان را از جمله برنامه های سال ۱۴۰۱ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی عنوان کرد.

وی از اعلام آمادگی دانشگاه مبنی بر جذب نخبگان خبر داد و تاکید کرد: جذب نخبگان با هدف توسعه آموزش و پژوهش در دستور کار است.

دکتر زالی با اشاره به این که  ۵۳ رشته دانشگاهی در لیست انتظار تصویب از سوی  شورای گسترش قرار دارد عنوان کرد: تصویب این مهم می تواند تحولی بزرگ در آموزش و پژوهش ایجاد کند.

رییس دانشگاه گفت: توجه به عدالت محوری و محرومیت زدایی به عنوان مولفه های مهم سیاست گزاری وزیر محترم بهداشت اهمیت ویژه ای دارد و در سال آینده بارقه های آن در برنامه های اصلی و اجرایی دانشگاه متجلی خواهد شد.

دکتر حسن پیری مشاور اجرایی رییس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه نیز در این مراسم طی سخنانی از تلاش های بی دریغ روسای دانشکده ها، مدیران گروههای آموزشی علوم پایه و بالینی دانشگاه قدردانی کرد.

گالری عکس

 

  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 114142
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب