مدیر امور اداری
آقای مهدی فلاحی
شرح وظایف : 1- نظارت بر حسن اجرای قوانین، آیین نامه ها و دستورالعملها ؛ 2- پیش بینی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و برآورد تجهیزات ، لوازم و ابزار لازم در سطح قسمتهای تحت سرپرستی؛؛ 3- اقدام در مورد مکاتبات واحد محل خدمتی با مراجع و سایر موسسات و نیز حضور در مراجع و محاکم اداری و قضایی به عنوان نماینده واحد محل خدمت در حدود اختیارات تفویضی؛ 4- نظارت و سرپرستی قسمتهای اداری ( دبیرخانه ، کارگزینی، خدمات ، انبار ، تدارکات ، امور قراردادها ، امور رفاهی . . . ) حسب مورد؛ 5- نظارت بر ارزشیابی و عملکرد کارکنان تحت سرپرستی به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده ، تهیه گزارش از فعالیتها ، پیشرفتها و مشکلات جهت سرپرست مربوطه ؛ 6- برقراری ارتباط و ایجاد هماهنگی بین بخشی در سایر قسمتهای محل خدمت ؛ 7- ارتقاء سطح معلومات اداری از طریق طی دوره های اموزش شغلی و برنامه های نرم افزاری؛ 8- انجام کلیه اموری که درحدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می شود ؛ 9- تشکیل کمیته طبقه بندی مشاغل جهت دور احکام تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و احتساب سابقه ، انتصاب و تغییر عنوان؛ 10- نظارت بر امور مربوط به انعقاد قراردادهای دانشکده و شرکت در جلسات ؛ 11- نظارت بر امور مربوط به حضور و غیاب کلیه کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی ( رسمی ، پیمانی، قراردادی و . . . ) ؛ 12- نظارت بر انجام بموقع کلیه مکاتبات دبیرخانه ؛ 13- نظارت بر جذب و ترخیص نیروهای طرحی و پیگیری در خصوص افزایش تعداد نیروهای طرحی؛ 14- نظارت بر صدور به موقع کلیه احکام کارکنان؛ 15- فعالیت در حوزه تحول اداری و تشکیل کمیته مربوطه ؛ 16- امضاء مکاتبات و نامه های اداری تفویض اختیارشده از سوی معاون اداری مالی دانشکده ؛ 17- نظارت بر حسن انجام کار خدمات دانشکده . شماره تلفن مستقیم:02122413895 داخلی:115 |
تغییر رنگ فونت
رنگ اصلی
رنگ دوم
تغییر رنگ پس زمینه
تغییر فاصله بین کلمات
تغییر فاصله بین خطوط
تغییر نوع موس
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود