• تاریخ انتشار : 1400/04/16 - 10:06
  • بازدید : 34
  • تعداد بازدیدکننده : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

بازدید جمعی از هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشکده از خط تولید ایمپلنت ایرانی اویتا

روز سه شنبه مورخ 15 تیرماه سال جاری ، رئیس و معاون پشتیبانی دانشکده به همراه جمعی از اعضای هیئت علمی و دستیاران تخصصی دانشکده از خط تولید ایمپلنت دندانی اویتا بازدید کردند.

 

روز سه شنبه مورخ 15 تیرماه سال جاری ، دکتر محسن دالبند رئیس و دکتر حسن علی شفیعی معاون پشتیبانی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی به همراه جمعی از اعضای هیئت علمی و دستیاران تخصصی از خط تولید ایمپلنت دندانی اویتا بازدید کردند.

این بازدید با هدف حمایت از تولیدات داخلی کشورو جوانان نخبه ایرانی درطراحی و تولید ایمپلنت ایرانی انجام گردید.

در ادامه بازدید دکتر دالبند ضمن ابراز خرسندی از توانمندی و امکانات این شرکت دانش بنیان در تولید محصول ایمپلنت ایرانی اظهار کرد؛ امیدوارم متخصصین مربوطه با این محصول آشنا شوند و همچنین در درمان ایمپلنت دندانی در سراسر کشور مورد استفاده و حمایت قرار گیرد.

دکتر روحی مدیر عامل شرکت دانش بنیان با تاکید بر برخورداری این گروه محصولات از کیفیت شاخص جهانی، که دریافت سفارشات خرید از کلینیک¬های دندانپزشکی کشور آلمان موید این ادعاست، بیان داشت: از اهداف والای این شرکت، نهادینه سازی طرح درمان ایمپلنت دندانی با عرضه کالا به قیمت مناسب برای عموم مردم و کاهش هزینه های درمان دندان از دست رفته با تعهد بر تامین مستمر نیاز کامل کشور در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار نمود؛ این سیستم ایمپلنت دندانی کلیه تست های فنی، ارزیابی بیولوژیکی، تستهای حیوانی و ارزیابی بالینی را در آزمایشگاه های مرجع سوئیس و دانشگاه¬های برتر کشور از جمله صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و علوم پزشکی تهران با موفقیت گذرانیده است و آماده تامین حداکثری نیاز کشور و صادرات این گروه محصولات با کیفیت ممتاز در سطح برترین برندهای جهان و با قیمت مناسب می¬باشد.

مدیرعامل شرکت مذکور عنوان کرد؛ با اتکا به تجربه 30 ساله این شرکت دانش¬بنیان در تولید تجهیزات دندانپزشکی، با تکیه بر منابع انسانی متخصص داخلی خود که همگی از جوانان نخبه فارغ التحصیل دانشگاه¬های مطرح کشور در رشته های مهندسی و پزشکی می باشند، این طرح را با موفقیت به بهره برداری رسانید.

در پایان ، هیئت بازدید کننده از سایر قسمت های کارخانه و دیگر محصولات این شرکت نیز دیدن کردند.

ویدئو بازدید

 

  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 106117
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب