• تاریخ انتشار : 1399/02/27 - 12:26
  • بازدید : 354
  • تعداد بازدیدکننده : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

بیش از 1000محتوای آموزشی درسی در سامانه نوید بارگذاری شده است

دکتر شاهین کسرایی معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی درخصوص آموزش مجازی در این حوزه در دوران شیوع بیماری کرونا مطالبی را عنوان کرد.

دکتر شاهین کسرایی معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی درخصوص آموزش مجازی در این حوزه در دوران شیوع بیماری کرونا مطالبی را عنوان کرد.

ایشان در سخنان خود اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاهها از اوایل اسفندماه 1398 ، معاونت آموزشی با همکاری ریاست دانشکده، معاونت درمان و گروههای آموزشی جهت جلوگیری از مشکلات آموزشی دانشجویان ناشی از تعطیلات دانشگاه ، با برنامه ریزی هدفمند پیگیر امور در همه زمینه ها بوده  است.

ایشان در ادامه به فعالیت هایی از آغاز به کار سامانه نوید همچون : اطلاع رسانی در پورتال دانشکده و بارگذاری آموزشهای لازم در سطح استاد و دانشجو ، اطلاع رسانی و پاسخگویی به مدیران گروهها و معاونین آموزشی گروهها ، آموزش گروهها توسط ادمین نوید و مدیر واحد فناوری اطلاعات دانشکده جهت تولید محتوا و رفع مشکل در بارگذاری فایلها و معرفی نرم افزارهای کاربردی و برگزاری کلاس های آنلاین جهت دانشجویان ، اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات نمایندگان دانشجویان و اساتید اشاره نمود.

دکتر کسرایی در بخشی دیگر از سخنان خود درخصوص محتوای آموزشی بارگذاری شده بیان داشت: بیش از 1000محتوای آموزشی درسی در سامانه نوید توسط اساتیدبصورت Power pointو فیلمهای آموزشی و...  بارگذاری شده است.

معاون آموزشی دانشکده خاطرنشان کرد : برگزاری شورای آموزشی مجازی بصورت وبینار و هماهنگی با بخشها و هماهنگی با گروههای آموزشی جهت پیشنهادات ،  برای گذرانیدن واحدهای عملی در صورت بازگشایی دانشگاهها ، صورت پذیرفته است.

ایشان درخصوص برگزاری جلسات دفاع از پروپوزال و پایان نامه ها اظهار داشت: دستورالعمل اجرایی ومراحل دفاع پایان نامه دانشجویی به صورت مجازی ، تدوین شده  و تا کنون ده جلسه دفاع از پایان نامه و 2 دفاع پروپوزال از گروه های متقاضی صورت پذیرفته است.

دکتر کسرایی تنظیم برنامه ریزی درسی واحدهای عملی(جدید ویژه کرونا)  به مدت 2ماه را از برنامه های دیگر آموزش مجازی عنوان نمود.

ایشان در خاتمه به برگزاری جلسات مجازی با شورای صنفی و اعضای کمیته مشورتی دانشجویان با مسئولین دانشکده در خصوص  برنامه آموزشی دانشجویان پس از بازگشایی دانشگاه اشاره نمود.

 


 

 

  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 92106
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب