• تاریخ انتشار : 1402/11/17 - 14:49
  • بازدید : 107
  • تعداد بازدیدکننده : 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی

ارتقای رتبه علمی 2 تن از اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی

رتبه علمی 2 تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارتقا یافت.

 

در سیصد و بیست و هشتمین جلسه هیات ممیزه که با حضور رییس دانشگاه و اعضا برگزار شد، با ارتقا به استادی  دکتر رضا عمید و دکتر فریدون پوردانش موافقت شد.

 

دکتر رضا عمید که تا کنون با رتبه علمی دانشیار در دانشگاه فعالیت کرده است، دکتری حرفه‌ای دندانپزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکترای تخصصی پریودنتیستی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز دریافت کرد.

وی از سال 1383 تا 1389 در دانشکده دندانپزشکی شیراز و از سال 1389 تا کنون به عنوان عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی فعالیت کرده است.

وی همچنین سرپرستی تخصصی گروه پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی، عضویت در هیئت ممتحنه بورد تخصصی پریودانتیکس، عضویت در هئیت مدیره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران، عضویت در کارگروه لیزر دندانپزشکی شورای دندانپزشکی تخصصی وزارت بهداشت و عضویت در هیئت بورد عمومی دندانپزشکی شورای تخصصی وزارت بهداشت را در کارنامه دارد.

دکتر فریدون پوردانش که تا کنون به عنوان دانشیار در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خدمت کرده است، مدرک دکتری دندانپزشکی عمومی و دکتری تخصصی جراحی دهان، فک و صورت خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اخذ کرده است.

وی سال 91 و 92 عضویت در هیئت بورد تخصصی و  انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه در سال 92 را در کارنامه دارد؛ همچنین از نظر علم‌سنجی در رده ده نفر اول جراحان دهان، فک و صورت ایران است.

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : آرشیو,معاونت آموزشی
  • گروه خبری : 138399
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب