• تاریخ انتشار : 1394/07/08 - 11:57
  • بازدید : 2057
  • تعداد بازدیدکننده : 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب مدال طلا در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی توسط یکی از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی

به گزارش روابط عمومی، یکی از دانشجویان مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی موفق به کسب مدال طلا در مرحله انفرادی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در سال 94 گردید.

 

 

 

 

محسن گلکار دانشجوی دندانپزشکی موفق در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

 

کسب  مدال طلا در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی  توسط یکی از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی

به گزارش روابط عمومی، یکی از دانشجویان مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی موفق به کسب مدال طلا در مرحله انفرادی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در سال 94 گردید.

المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی هر سال در 4 حطیه برگزار می گردد: استدلال بالینی ، مدیریت ، تفکر در علوم پایه و فلسفه طب که حیطه آخر هر سال متفاوت می باشد. در هر دوره موضوع هر حیطه انتخاب می گردد و امسال، موضوع حیطه تفکر در علوم پایه سالمندی و Agingبه عنوان موضوع المپیاد انتخاب شد.

 در مجموع در چهار حیطه در سال 94 که هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی است، حدود 600 نفر در قالب تیم های سه نفره  از 54 دانشگاه کشور شرکت داشتند.

مراحل آزمون به صورت انفرادی و گروهی با ترکیب گروههای 3 نفره از هر دانشگاه علوم پزشکی اجرا می گردد و نمره به دست آمده در آزمون انفرادی مبنای توزیع مدالها خواهد بود. تیم های برتر بر اساس نمرات سه نفر عضو خود به مرحله گروهی راه پیدا می کنند. در آزمون های گروهی به گروههای برتر تا رتبه سوم مدال داده خواهد شد.

در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سال 94، تیم دانشگاه شهید بهشتی در مرحله گروهی در حیطه علوم پایه موفق به کسب مدال نقره گردید و اعضاء تیم انفرادی محسن گلکار دانشجوی دندان پزشکی مدال طلا ، اشکان سلطانی دانشجوی پزشکی دیپلم افتخار و رضا طاهریان دانشجوی پزشکی مدال نقره را کسب کردند .

  • گروه خبری : گروه های مطالب,دستاوردها و افتخارات
  • گروه خبری : 23978
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب