تقدیر از دبیران و اعضای هیئت ممتحنه سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی برگزار شد.

در پایان برگزاری آزمون شفاهی تقدیر از دبیران و اعضای هیئت ممتحنه سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی برگزار شد.

دکتر مهدی کدخدازاده دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، دکتر سورنا وهبی رئیس دانشکده و دکتر محمد بهناز مسئول اجرایی آزمون از تلاش و زحمات اساتید ممتحنه سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی در پایان برگزاری این آزمون تقدیر کردند.

دکترکدخدازاده روند برگزاری آزمون را با توجه به بازخورد اساتید و داوطلبان بسیار مطلوب ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد به لطف خداوند و همت روسا و مسئولین اجرایی دو دانشکده شهید بهشتی و تهران سی و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی توام با آرامش، صحت و دقت بسیار بالایی برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری و طراحی سوال طی ماه های قبل توسط اساتید ممتحنه از زحمات ایشان قدردانی کرد.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ضمن اشاره به تلاش های انجام شده در راستای بهره مندی از پیشنهادات ارائه شده سالهای قبل و نیز تلاش برای ارتقای کیفیت این آزمون گفت: امیدواریم هرسال شاهد برگزاری هرچه بهتر این آزمون باشیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات دکتر وهبی و دکتربهناز افزود: از همه عوامل اجرایی آزمون از جمله پرسنل اداری، درمان، نیروهای خدمتگزار،آموزش، واحد حراست، روابط عمومی و همه کسانی که کمک کردند تا شرکت کنندگان با آرامش خاطر این رقابت علمی را پشت سر بگذارند صمیمانه تشکر می کنم.

در ادامه رئیس دانشکده و مسئول اجرایی آزمون نیز از زحمات دبیران و اعضای هیئت بورد تقدیر کردند.

 

 

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب