• تاریخ انتشار : 1398/08/11 - 08:12
  • بازدید : 412
  • تعداد بازدیدکننده : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

تکریم سرپرست دانشگاه از دکتر یزدانی استاد پیشکسوت دانشکده دندانپزشکی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زادروز دکتر علی یزدانی استاد پیشکوست دانشکده دندانپزشکی، بر نقش اثر گذار اساتید پیشکسوت در ارتقای علمی گروه های دانشگاه تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زادروز دکتر علی یزدانی استاد پیشکوست دانشکده دندانپزشکی، بر نقش اثر گذار اساتید پیشکسوت در ارتقای علمی گروه های دانشگاه تاکید کرد.

دکتر علیرضا زالی روز چهارشنبه 8 آبان ماه ، در نشست صمیمانه ای که به مناسبت زادروز دکتر علی یزدانی از اساتید پیشکسوت دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، تاکید کرد: یکایک اساتید پیشکسوت و بازنشسته از ذخایر و سرمایه های دانشگاه اند و باید تلاش شود که تا حد امکان و در چارچوب قانون دانشگاه از حضور آنان بهره مند شود
 

وی با بیان اینکه موقعیت شاخص و برتر گروه ترمیمی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی، حاصل زحمات و تلاش های افرادی همچون دکتر یزدانی است، گفت: سوابق درخشان دکتر یزدانی در حوزه آموزش، پژوهش و خدمات از ایشان یک چهره ملی ساخته است.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: دکتر یزدانی فردی دلسوز، متعصب و سختکوش و با پشتکار است که تا کنون از انجام هیچ کاری برای ارتقای این رشته در کشور دریغ نکرده است.


دکتر زالی با بیان اینکه حضور اساتید پیشکسوتی همچون دکتر یزدانی برای بدنه دندانپزشکی کشور سرمایه ای ارزشمند است، یادآور شد:  حدود بیست سال است که به دلایل متفاوت با ایشان ارتباط نزدیک داشته ام و می دانم که ایشان سلوکی متواضعانه دارند و بسیار اهل انتقال دانش و شیفته آموزش اند.

وی با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه دکتر یزدانی  در مناطق کمتر برخوردار و محروم کشور، تاکید کرد: ایشان با وجود سوابق درخشان علمی در محروم ترین مناطق کشور خدمت رسانی می کنند که این موضوع باید الگوی نسل جوان قرار گیرد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان با تاکید بر ضرورت پرهیز از شتابزدگی در بازنشستگی اساتید پیشکسوت، خاطرنشان کرد: اساتید پیشکسوت در ارتقای علمی گروه های دانشگاه نقش بسزایی ایفا می کنند و باید تلاش شود که تا حد امکان و در چارچوب قانون دانشگاه از حضور آنان بهره مند شود.  


دکتر یزدانی نیز در این مراسم، از حسن توجه دکتر زالی به جایگاه پیشکسوتان دانشگاه و حضور وی در این مراسم قدردانی کرد.

  • گروه خبری : آرشیو
  • گروه خبری : 84596
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب