گزارش عملکرد 402- 403

 

گزارش عملکرد معاونت پژوهشی

 

- تعداد مقاله چاپ شده در سه پایگاه ISI, PUBMED, SCOPUS : 215

- تعداد پایان نامه عمومی دفاع شده در سال تحصیلی (از ابتدای مهر تا انتهای شهریور سال بعد): 27

- تعداد پایان نامه تخصصی دفاع شده در سال تحصیلی (از ابتدای مهر تا انتهای شهریور سال بعد): 18

- تعداد طرح تحقیقاتی تصویب شده (فروردین تا اسفند): 18

- تعداد طرح تحقیقاتی اتمام یافته (فروردین تا اسفند): 16

- تعداد کتاب فارسی خریداری شده برای کتابخانه: 73

- تعداد کتاب لاتین خریداری شده برای کتابخانه:  44 

- تعداد کتاب الکترونیک خریداری شده برای کتابخانه: 39

- تعداد مجلات خارجی دارای اشتراک در کتابخانه:  52

- تعداد مقالات دریافت شده واحد مجله دانشکده: 73

- تعداد مقالات چاپ شده واحد مجله دانشکده: 32

- تعداد مقالات رد شده واحد مجله دانشکده: 13

 

گزارش عملکرد معاونت پشتیبانی

 

- جذب پرسنل موردنیاز و رفع کمبود نیروی انسانی

- اخذ مجوز کار با اشعه جهت بخش رادیولوژی دانشکده

- نوسازی تابلو برق چیلرهای قدیمی دانشکده

- نصب دو دستگاه درایر در مسیر هوای فشرده دانشکده

- اصلاح سقف و روشنایی واحد CSR

- خریداری و نصب هود برای بخش پاتولوژی

- نصب دوربین های مداربسته دیجیتال در دانشکده

- نوسازی پست اصلی تفن دانشکده

- انتقال چیلر ساختمان دربند به دانشکده

- خریداری و نصب ویدئو پروژکتور جهت سالن آمفی تئاتر

- خریداری و نصب یکدستگاه کولرگازی جهت سالن آمفی تئاتر

 

 

فعالیت های انجام شده در کلینیک بهفر

 

- جذب پرسنل موردنیاز و رفع کمبود نیروی انسانی

- عقد قرارداد با کارشناس بهداشت و رفع ایرادات بهداشتی

- راه اندازی نرم افزار پکس

- خریداری و نصب جک ریموت دار جهت پارکینگ

- تقویت نرده و حفاظ های کلینیک

- نصب دوربین مداربسته دیجیتال در محوطه بیرونی کلینیک

- تقویت روشنایی محوطه شمالی و جنوبی کلینیک

- نصب دو تابلو جدید جهت کلینیک مشرف به خیابان دماوند

- انتقال دیزل ژنراتور 3 فاز از ساختمان دربند به درمانگاه

- انتقال و نصب کمپرسور اسکرو

- جابجایی انبار کلینیک از محوطه پارکینگ به داخل ساختمان

- انتقال و نصب 8 دستگاه یونیت در حد نو از دانشکده به بهفر

- تعمیر یک دستگاه کمپرسور چیلر

- نصب ساکشن مرکزی و آمالگام سپریتور

- اصلاح کلکتور و پمپ های موتورخانه کلینیک بهفر

- نصب سیستم اعلام حریق

- خریداری و نصب مولد بخار جدید

- اصلاح واحد CSR بر اساس استانداردهای CSSD

- انتقال و نصب یک دستگاه فسفوپلیت از دانشکده به درمانگاه

- ساماندهی واحد حراست و پذیرش

- انتقال و نصب 3 دستگاه کولر گازی  

 

گزارش عملکرد معاونت دانشجویی و فرهنگی

 

برگزاری جشنها، جشنواره های دانشجویی، نمایشگاه ها، مسابقات ورزشی، مسابقات هنری و بازارچه خیریه 

الف) جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی مهر (9خرداد) به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

   - مسابقات ورزشی: پینگ پنگ، فوتبال دستی، مچ اندازی، دارت، پلی استیشن

     - نمایشگاه آثار هنری: خطاطی، نقاشی، سفال، بافندگی، آشپزی

     - مسابقات هنری: مشاعره، دوبله، پانتومیم، مجسمه سازی

     - بازارچه خیریه

ب) جشن بیعت با غدیر (14 تیر)

    - برنامه پیاده روی اساتید و کارکنان از درب دانشکده تا گلزار شهدای گمنام دانشگاه

    - برگزاری مسابقه کتابخوانی

    - مسابقه آثار هنری مرتبط با غدیر فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی

پ) جشن نودانشجویان ورودی مهر 1402 (6 مهر)

ت) برنامه دورهمی نودانشجویان ورودی مهر 1402 در فضای سبز دانشکده (27 مهر)

ث) نمایشگاه آثار هنری مرتیط با حوزه دندانپزشکی به همراه بازارچه خیریه به مناسبت روز دانشجو (20 آذر)

ج) ویژه برنامه شب یلدا (30 اذر)

چ) جشن میلاد حضرت زهرا: (13 دی)

     -  اهدا گل به بانوان دانشکده

     - تقدیر از بانوان موفق دانشکده در سال گذشته

     - اهدا هدیه به نومادران  

ح) جشن میلاد حضرت علی(ع)(4 بهمن):

    - مسابقه کتابخوانی 

    - تقدیر از مردان موفق دانشکده در سال گذشته

    - اهدا هدیه به نوپدران و نومتاهلین

    - مسابقه طناب کشی ویژه آقایان

خ) نمایشگاه دستاوردهای پزشکی و دندانپزشکی انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر (25 بهمن)

د) جشن ورود به کلینیک دانشجویان ورودی مهر 1400 (28 بهمن)

ذ) جشن نودانشجویان ورودی بهمن 1402 (یکم اسفند)

ر) جشن میلاد امام عصر همراه با برگزاری مسابقه دارت (7 اسفند)

بزرگداشت ها، تعظیم شعایر اسلامی، تکریم و معارفه ها:

- گرامی داشت روز دختر ( اول خرداد)

- تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی ( 5خرداد)

- تکریم و معارفه نماینده مقام معظم رهبری (28 شهریور)

- مراسم استقبال از دانشجویان (3 مهر)

- برگزاری مراسم زیارت عاشورا با همراهی اساتید به یاد شهدای غزه (2 ابان)

- برزگداشت روز بسیج (6 آذر)

- مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س)

نشست های صمیمانه با دانشجویان با همراهی ریاست داتشکده:

- 6 نشست صمیمانه با نمایندگان دانشجویان (10 اردیبهشت، 3 خرداد، 19 شهریور، 30 مهر، 13دی، 23 بهمن)

- 2 نشست صمیمانه با اعضای بسیج (7 تیر،30 دی)

برگزاری جلسات شورای فرهنگی همراه با مصوبات فرهنگی:

- 5جلسه (18 اردیبهشت، 5 مهر، 28 آبان، 9دی، 28 بهمن)

برگزاری کارگاه های دانش افزایی فرهنگی اساتید و دانشجویان:

- 4 جلسه کارگاه اساتید: 3 جلسه آقای دکتر روحی و 1 جلسه خانم دکترغفاری

- 1 جلسه کارگاه دانشجویان: ازدواج، نشاط، امید

فعالیت های مرکز مشاوره معاونت دانشجویی و فرهنگی:

- فعال بودن مرکز مشاوره بصورت 3 روز در هفته (بر پایه میزان مراجعات، بیشترین علت مراجعه)

- تشکیل همتایاران (استفاده از رابطین دانشجویی برای تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات روانشناختی دانشجویان)

- برگزاری کارگاه ها ویژه دانشجویان: مهارت های ارتباطی، مدیریت استرس، روابط سالم و ناسالم و ...

- برگزاری کارگاه ها برای اساتید مشاور تحصیلی: کارگاه شادکامی

برگزاری اردوهای دانشجویی:

- تور بازدید از نمایشگاه بین المللی ایران نانو (15 آبان)

- اردوی تفریحی ویژه نودانشجویان پسر ورودی 1402 (12 و 13 اسفند)

برگزاری اردوهای جهادی:

- برون استانی، اردوی جهادی مارگون در مرداد ماه

- درون استانی، برادران در اذر ماه و خواهران بهمن ماه (سرآسیاب ملارد)

برگزاری جلسات گفتگو محور، مناظره، نقد فیلم:

- یک جلسه گفتکو محور در مورد روابط بین الملل با حضور دکتر مصلح زاده (2خرداد)

- برگزاری مناظره ظرفیت ها وچالش ها (6 اسفند)

- اکران مستند ضد همراه با نقد فیلم

 تقویت انجمن علمی دانشکده با برگزاری ده ها وبینار با استفاده از اساتید مجرب دانشکده برای تمامی دانشجویان کشور

 ایجاد سامانه ثبت درخواست کار دانشجویی در زمینه های مختلف در سایت دانشکده

ایجاد کانال دانشجویی جهت اطلاع رسانی صحیح و سریع اخبار دانشکده به دانشجویان با امکان ارتباط مستقیم و بی واسطه با معاونت دانشجویی و فرهنگی جهت ثبت نظرات و پیشنهادات

 

گزارش عملکرد معاونت آموزشی 

 

- برگزاری جلسات ماهانه شورای آموزشی و بررسی و حل مسائل مربوطه

- برگزاری برخی از آزمونها به صورت مجازی در مرکز آزمون دانشگاه و انتقال تعداد بیشتری از آزمونها در سال 1403

- برگزاری جلسات با شورای نمایندگان دانشجویی، پاسخگویی به مشکلات ایشان و پیگیری آنها

- برگزاری کارگاههای کمک آموزشی با هماهنگی بخشهای بیماریهای دهان، اندو، پریو، ترمیمی و...

- برگزاری 2 نوبت آزمون صلاحیت بالینی در مهر و بهمن طبق استانداردهای وزارت متبوع

- فعال نمودن بخش فانتوم در ساعات غیر اداری جهت تمرین بیشتر دانشجویان

- کسب قبولی 100درصدی در آزمون جامع علوم پایه شهریور 402 و رتبه برتر علوم پایه با اختلاف فاحش نسبت به سایر دانشگاهها

- پذیرش، ثبت نام و انجام امور آموزشی دانشجویان نو ورود

- برنامه ریزی و حل مشکلات آموزشی دانشجویان در برگزاری کلاسهای تئوری و بخشهای عملی

- انجام برنامه ریزی و هماهنگی با سایر دانشکده ها نظیر پزشکی، بهداشت، تغذیه و... جهت برگزاری کلاسها

- اعتباربخشی موسسه: بررسی وضعیت دانشکده و پاسخگویی به ارزیابان بیرونی طی 2 روز

- ارتقاء کیفیت: بررسی سنجه های تحولی و پایه در 12 گروه آموزشی

- برگزاری 4 جلسه کمیته دانشجویی

- تدوین برنامه عملیاتی آموزش پاسخگو

- تدوین شیوه نامه ارزشیابی دانشکده

- شرکت در اولین کنگره شیخ الرئیس و ارائه محصولات آموزشی دانشکده دندانپزشکی

- تحلیل آزمونهای دانشکده و بازخورد به اعضای هیئت علمی

- ارائه طرح بازنگری کوریکولوم 

 

گزارش عملکرد حوزه تحصیلات تکمیلی

 

- برگزاری دو دوره فراخوان و پذیرش 6 دستیار در دوره های فلوشیپ ( تابستان و پاییز 1402) 

- ثبت نام و برگزاری واحدهای علوم پایه دستیاران ورودی مهرماه 1402

- برگزاری یک دوره آزمون ارتقاء (مرداد ماه) - سه دوره آزمون ادواری تئوری - یک دوره آزمون پره بورد و یک دوره بورد تخصصی

- تحول در برگزاری یک دوره آزمون عملی ادواری در اسفند ماه (طرح ساختارمند شبه بورد)

- تشکیل سه جلسه شورای تخصصی

- برگزاری حدود 30 جلسه دفاع از پایان نامه دستیاری

- بررسی نیازهای علمی - پژوهشی دستیاران و پیرو آن برگزاری 2 کارگاه علمی

- تسهیل شرایط فارغ التحصیلی دستیاران PhD

- مکاتبات با گروه های آموزشی جهت جذب اتباع خارجی بخصوص در مقطع MSc گروه ارتودنسی

- تکمیل اطلاعات حوزه تحصیلات تکمیلی در سایت دانشکده

- طراحی فرم ثبت نامی جهت دستیاران جدید الورود بمنظور شناخت بیشتر علایق و فعالیت های انجام شده خارج از حیطه تخصصی دستیاران

- برگزاری سه جلسه شورای تخصصی و پیگیری اجرای مصوبات شوراها

- همکاری با معاونت بین الملل دانشگاه در جهت پذیرش دستیاران تحصیلات تکمیلی غیرایرانی در گروه های تخصصی پریو، جراحی دهان و فک وصورت، بیماریهای دهان، پروتزهای دندانی، مواد دندانی و سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی

 

گزارش عملکرد واحد آموزشی درمان

 

- آموزش مبانی سلامت دهان از طرف گروه COH درقالب واحد سلامت دهان عملی 1 ویژه دانشجویان ترم 5 طی 3 ترم (خرداد 1402، مهرماه 1402، بهمن ماه 1402) و فعالیت دانشجویان ترم 5 در واحد های آموزش بهداشت دهان طبقه اول و سوم

- برگزاری کارگاه دندانپزشکی دوستدار محیط زیست (در راستای دانشکده سبز) ویژه تمام پرسنل دانشکده و درمانگاههای تابعه

- برگزاری کلاس کنترل عفونت در دندانپزشکی ویژه تمام پرسنل درمان و پذیرش

- برگزاری کلاس آشنایی با مبانی دندانپزشکی (دستیار دندانپزشکی) ویژه پرسنل پذیرش و نیروهای غیر مرتبط (پیراپزشکی) شاغل در دانشکده دندانپزشکی و درمانگاههای تابعه طی 3 دوره درسال 1402 توسط بهداشتکاران

- برگزاری 2 دوره کارگاه کنترل هوش هیجانی و تکنیک های حل مسئله با تفکر خلاقانه و نقادانه ویژه تمامی پرسنل

- برگزاری دو دوره کارگاه آموزش تزریقات ویژه تمام پرسنل دانشکده و درمانگاههای تابعه

- برگزاری کارگاه آموزش CPR  ویژه تمام پرسنل

- به روز رسانی و ارتقاء محتواهای آموزشی سلامت دهان بشکل سمعی و بصری .... برای بیماران با همکاری گروه COH دانشکده ویژه دانشکده و درمانگاههای تابعه

- راه اندازی اتاق های آموزش بهداشت دهان و دندان مجزا ویژه گروههای هدف بزرگسالان و اطفال و ارتودنسی در طبقه اول و سوم جهت ارزیابی سطح آگاهی و آموزش اولیه اصول بهداشت و سلامت دهان به بیماران در بدو پذیرش با همکاری بهداشتکاران و دانشجویان ترم 5 (واحد سلامت دهان عملی1باهمکاری گروه COH)، دانشجویان ترم 8 (واحد ارتودنسی عملی 1)، دانشجویان ترم 10 (واحد اطفال عملی 2) به ریکوآرمنت درسی

- تهیه و تکمیل  فرم های اختصاصی مخصوص واحد های آموزش بهداشت دهان ازجمله آگاهی بیماران قبل از آموزش، ارزیابی ریسک پوسیدگی بزرگسالان و کودکان زیر 5سال، فرم های نظر سنجی از بیماران درراستای رضایتمندی از آموزش و ثبت تمام فرم ها در سیستم DIS

- توسعه ی فضای فیزیکی واحد آموزش بهداشت دهان طبقه اول

- برنامه ریزی جهت تهیه کلیپ مراحل راه اندازی واحدهای آموزش بهداشت دهان

- غربالگری معلولین و سالمندان چند مرکز حمایتی برای انتخاب موارد مناسب آموزشی درمانی جهت دانشجویان ترم یازده و دوازده در راستای آموزش نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی موثر به این قشر که یک چهارم جمعیت کنونی کشور را تشکیل میدهند.

- تهیه راهنمای درمان بیماران به تفکیک بخش های دانشکده و درمانگاههای تابعه با همکاری گروه COH دانشکده  و آماده سازی جهت بارگذاری در سایت دانشکده

 

سایر اقدامات واحد درمان

 

- همکاری در برگزاری آزمون بورد تخصصی سال 1402

- آماده سازی و کنترل واحدهای درمان و به روز رسانی فرم ها و دستورالعمل ها در راستای اعتبار بخشی

- تهیه و تدوین کتابچه آموزشی ویژه دستیار دندانپزشک برای پرسنل دانشکده و درمانگاههای تابعه

- تهیه دستورالعمل و توصیه های مراقبتی بعد از درمانهای دندانپزشکی به تفکیک تخصص ها

- اختصاص یافتن تعدادی از مباحث واحد کنترل عفونت عملی دانشجویان ترم 4 به واحد درمان واجرای آن

- مرتب سازی و ساماندهی انبارک طبقه ششم با همکاری 2 تن ازبهداشتکاران دانشکده

- تهیه اتیکت های جیبی و استندهای رومیزی ویژه پرسنل درمان و پذیرش و اداری

- برنامه ریزی جهت ساماندهی امور ایمپلنت بیماران دانشکده از طریق تعیین مسئول برای امور ایمپلنت از بین بهداشتکاران

- برنامه ریزی جهت پاسخگویی و راهنمایی بیماران در بدو پذیرش تا حصول نتیجه درمانی از طریق تعیین مسئول راهنمای درمان از بین بهداشتکاران

- برنامه نوبت دهی اینترنتی با همکاری واحدIT دانشکده و دانشگاه در مرحله اجرایی شدن

 

 

 

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب