• تاریخ انتشار : 1398/07/16 - 12:15
  • بازدید : 427
  • تعداد بازدیدکننده : 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

رونمایی از اطلس آموزش بهداشت دهان ، دندان و ایمپلنت درنوزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران

دکتر فاضله عطارباشی مقدم عضو هیئت علمی دانشگاه و گروه پریودنتولوژی دانشکده دندانپزشکی مؤلف این کتاب ، بهداشت دهان و دندان را یکی از ابتدایی ترین و موثرترین روشهای پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان دانست و گفت :رعایت بهداشت دهان و دندان با کمترین هزینه ، سلامتی را برای افراد فراهم می آورد.

دکتر فاضله عطارباشی مقدم عضو هیئت علمی دانشگاه و گروه پریودنتولوژی دانشکده دندانپزشکی مؤلف این کتاب ، بهداشت دهان و دندان را یکی از ابتدایی ترین و موثرترین روشهای پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان دانست و گفت : رعایت بهداشت دهان و دندان با کمترین هزینه ، سلامتی را برای افراد فراهم می آورد.

وی هدف از تألیف این کتاب را آموزش تمامی وسایل بهداشت دهان و دندان موجود در ایران به کمک تصاویر گام به گام و فیلم عنوان نموده است.

دکتر عطارباشی مقدم افزود: این کتاب برای دانشجویان دندانپزشکی، بهداشتکاران، و گروههای بهداشت قابل استفاده است. همچنین در ابتدای کتاب توضیحاتی آورده شده که آن را برای عموم افراد جامعه قابل استفاده کرده است.

در ضمن روشهای بهداشت دهان و دندان به صورت فصول جداگانه برای اطفال، افراد دارای ارتودنسی، افراد دارای پروتز و افراد با ایمپلنت های دندانی دسته بندی شده است تا استفاده از آن برای مخاطبان خاص راحت تر باشد.

گفتنی است ; تمامی تصاویر کتاب به صورت اوریجینال توسط نویسندگان و برای کتاب حاضر تهیه شده است. همچنین کتاب مذکور محتوای واقعیت افزوده دارد که شامل چند فیلم آموزشی-کاربردی برای روش های مسواک زدن و استفاده از برخی وسایل بهداشت دندان است.

این کتاب توسط انتشارات رویان پژوه به چاپ رسیده است.

 

  • گروه خبری : آرشیو,کتابخانه
  • گروه خبری : 83668
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب