• تاریخ انتشار : 1398/03/13 - 09:17
  • بازدید : 743
  • تعداد بازدیدکننده : 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کتاب " اطلس ناهنجاریهای تکاملی دندانی در کودکان " تألیف دکتر قاسم انصاری ، دکتر مجتبی وحید گلپایگانی و دکتر ریچارد ولبری

اطلس ناهنجاریهای تکاملی دندانی در کودکان توسط دکتر قاسم انصاری و دکتر مجتبی وحید گلپایگانی ، اساتید گروه دندانپزشکی کودکان دانشکده دندانپزشکی و دکتر ریچارد ولبری استاد گروه دندانپزشکی کودکان کالج دانشگاه لانکاشیر مرکزی انگلستان گردآوری شده است و توسط موسسه Wiley and Blackwell منتشرشد.

روابط عمومی دانشکده

اطلس ناهنجاریهای تکاملی دندانی در کودکان توسط دکتر قاسم انصاری و دکتر مجتبی وحید گلپایگانی ، اساتید گروه دندانپزشکی کودکان دانشکده دندانپزشکی  و دکتر ریچارد ولبری استاد گروه دندانپزشکی کودکان کالج دانشگاه لانکاشیر مرکزی انگلستان گردآوری شده است و توسط موسسه Wiley and Blackwell منتشرشد.

این کتاب ، مرجع در دسترس و کاملی برای دانشجویان ، کلینیسین ها، و متخصصین می باشد که طیف وسیعی از اختلالات تکاملی دهان و دندان کودکان و نوجوانان را پوشش می دهد.

دکتر انصاری  اذعان داشت ، این اطلس موارد بسیاری از مشکلات متنوع  بیماری ها ی نادر و شایع را در سنین کودکی با تصاویر زنده کلینیکی به نمایش می گذارد. 

این عضو هیئت علمی دانشگاه خاطرنشان کرد ، بخش نخست اطلس در خصوص نسوج نرمال و طبیعی بحث میکند و در بخش دوم مجموعه ، کاملا با جزییات و دقیق از موارد ناهنجار تکاملی همراه با توصیفی بر علت، تظاهرات کلینیکی و راههان درمان هر مورد به تفصیل مطرح شده است.

وی اظهار داشت این کتاب راهنمایی ، مفید و در دسترس می باشد ، که بسیار کاربرد کلینیکی مطلوب برای دانشجویان و دستیاران در کنار بقیه کلینیسین ها دارد.

ایشان تصاویر واضح و اصیل از بیماران خود نویسندگان وتوصیف موارد نادر و شایع همراه با ارایه  راهکار درمانی را از نکات مثبت این اثر عنوان کرد.

اطلس حاضر بصورت تمام الکترونیک در وب سایت زیر در دسترس و قابل خرید است و همچنین حاوی بخش خود آزمایی و پاسخهای مربوطه جهت آموزش و راهنمایی تشخیص صحیح کلینیکی می باشد:

www.wiley.com/ansari/pediatric_oral_dental_anomalies

 

 

 

 

  • گروه خبری : کتابخانه
  • گروه خبری : 78942
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب