معاونت دانشجویی و فرهنگی

  • تاریخ انتشار : 1397/09/20 - 10:05
  • بازدید : 919
  • تعداد بازدیدکننده : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مقاله دو تن از اساتید دانشکده موفق به کسب رتبه اول از نظر بیشترین میزان بازدید توسط سایر محققین درمجله Imaging Science in dentistry شد.

به گزارش روبط عمومی، مقاله دو تن از اساتید بخش بیماریهای دهان ، فک وصورت موفق به کسب رتبه اول از نظر بیشترین میزان بازدید توسط سایر محققین درمجله Imaging Science in dentistry شد.

مقاله دو تن از اساتید دانشکده موفق به کسب رتبه اول از نظر بیشترین میزان بازدید  توسط سایر محققین درمجله Imaging Science in dentistry   شد.

به گزارش روبط عمومی، مقاله دو تن از اساتید بخش بیماریهای دهان ، فک وصورت  موفق به کسب رتبه اول از نظر بیشترین میزان بازدید توسط سایر محققین درمجله Imaging Science in dentistry   شد.

مقاله ای با عنوان مروری بر «ضایعات شایع مرتبط با گشادی لیگامان پریودنتال» نوشته شده توسط دکتر حامد مرتضوی دانشیار بخش بیماریهای دهان و فک و صورت ( نویسنده اول )و دکتر مریم بهاروند استاد بخش بیماریهای دهان و فک وصورت ( نویسنده دوم) در مجله Imaging Science in dentistry   منتشر شده است که موفق به کسب رتبه اول از نظر میزان بازدید توسط سایر محقیین گردید.

دکتر مرتضوی نویسنده اول این مقاله گفت ؛ این مجله دارای ایندکس PubMed  و Scopusاست و در این مقاله ی مروری، به آن دسته از ضایعاتی اشاره شده است که می توانند منجر به گشادی لیگامان پریودنتال شوند. توجه به این تغییر رادیوگرافیک می تواند در محدود سازی تشخیصهای افتراقی مؤثر باشد به گونه ای که با مطالعه این مقاله دندانپزشک متوجه می شود در صورت مواجه با این تغییر ، در ابتدا چه بیماریها و ضایعاتی را مدنظر قرار دهد و  از این طریق بررسی های تشخیصی ثانویه راحتتر و سریعتر انجام خواهد شد.

طبق گزارش این مجله که در صفحه اول  سایت آن نیز منتشر شده است این مقاله در بین تمام مقالات  چاپ شده در این مجله ( اعم از مقالات تحقیقی و گزارش مورد و مروری) در بازه زمانی مشخص در سال 2018 (  mayتا (October، رتبه اول را از نظر میزان بازدید توسط سایر محققین را کسب نموده است که نشان دهنده استقبال و جذابیت بالای این عنوان برای خوانندگان بوده است .

  • گروه خبری : گروه های مطالب,دستاوردها و افتخارات
  • گروه خبری : 71400
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب