روابط عمومی
برگزاری جلسه کارگروه هماهنگی و نظارت بر خرید مواد و تجهیزات دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی
جلسه کارگروه هماهنگی و نظارت بر خرید مواد و تجهیزات دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی، روز سهشنبه ششم خردادماه سال جاری در محل دفتر معاونت پشتیبانی دانشکده برگزار شد.

در این نشست خرید تجهیزات مورد نیاز دانشکده توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شد.
در دومین جلسه در این روز، کارگروه بررسی وساماندهی اضافهکار و طرح کارانه با حضور اعضا تشکیل شد.
در این بخش، موضوع توزیع عادلانه اضافهکار و کارانه کارکنان مورد بحث قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه به منظور ساماندهی وایجاد عدالت و رضایت بیشتر در بین کارکنان اتخاذ گردید.
خاطرنشان میگردد؛ این جلسات بیانگر اهتمام دانشکده به بهبود فرآیندهای داخلی و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی است.
نظر