• تاریخ انتشار : 1404/03/07 - 09:06
  • بازدید : 82
  • تعداد بازدید : 75
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی

برگزاری جلسه کارگروه هماهنگی و نظارت بر خرید مواد و تجهیزات دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی

جلسه کارگروه هماهنگی و نظارت بر خرید مواد و تجهیزات دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی، روز سه‌شنبه ششم خردادماه سال جاری در محل دفتر معاونت پشتیبانی دانشکده برگزار شد.

00:00
00:00
دانلود

 

در این نشست خرید تجهیزات مورد نیاز دانشکده توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شد.

در دومین جلسه در این روز، کارگروه بررسی وساماندهی اضافه‌کار و طرح کارانه با حضور اعضا تشکیل شد.

در این بخش، موضوع توزیع عادلانه اضافه‌کار و کارانه کارکنان مورد بحث قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه به منظور ساماندهی وایجاد عدالت و رضایت بیشتر در بین کارکنان اتخاذ گردید.

خاطرنشان میگردد؛ این جلسات بیانگر اهتمام دانشکده به بهبود فرآیندهای داخلی و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی است.

  • گروه خبری : آرشیو,معاونت پشتیبانی,معاونت درمان
  • کد خبر : 156807
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب
Close menu